Syysretki 5.-7.10. Tallinnaan - ilmoittaudu pian mukaan!

15.8.2018

Majoitus on Ecoland Spa -hotellissa.

Osasto järjestää syysretken Tallinnaan 5.-7.10.2018. Matkalle voi ilmoittautua enintään 16 henkeä. Ilmoittautuvien jäsenten ja seuralaisten paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä.

Retken hinta sisältää laivamatkat, yhteiskuljetukset. majoituksen Spa-hotelli Ecolandissa, opastetun vierailun maineikkaaseen ja hienoon Kumu taidemuseoon, Viron ulkoilmamuseoon sekä lounaat lauantaina museossa ja perjantaina laivalla. Majoitus on kahden hengen huoneissa.

Kylpylähotellissa on mahdollisuus omalla kustannuksella edullisiin hoitoihin. Lauantai-iltana on vapaa-aikaa.

OHJELMA

Perjantai 5.10.

Tallinkin laiva lähtee 19.30 Länsiterminaalista, matkalippujen jako alkaa klo 18.30 alkaen.

Osoite, Länsiterminaali 2, Tyynenmerenkatu 14

Laivalla on varattuna hytti matkatavaroille. Laivabuffet nautitaan matkan aikana ja se kuuluu matkan hintaan.

Laiva saapuu Tallinassa D-satamaan klo 20.30. Satamasta on klo 20.45 yhteiskuljetus Ecoland Spa -hotellille yhtiön linja-autolla.

Perjantai-ilta on vapaata ohjelmaa.

Lauantai 6.10.

10.30 Yhteiskuljetus hotellilta.

11.00-12.30 Viron taidemuseo KUMU kunstimuuseum (www.kumu.ekm.ee)
Opastus taidemuseon suosituimmista hiteistä.

12.50 Yhteiskuljetus Viron ulkoilmamuseoon.

13.15 Lounas ulkoilmamuseon KOLU INN ravintolassa. Lounas kuuluu matkan hintaa.
Ruokalista selailtavissa täällä: https://evm.ee/.../stand-alone.../kolu-inn/menu-for-groups). Erityisruokavaliot varataan etukäteen.

15.00-16.30 Estonian Open Air eli Viron ulkoilmamuseo. Opastus sekä interaktiivisia ohjelmanumeroita 'Sipulin ja Kalan' teemapäivänä. Päivän aikana välitetään perinnetietoutta mm. Setukaisten tavoista säilöä, hapattaa ja valmistaa ruokaa vanhoin menetelmin. Lisäksi tarjolla hauskoja työpajoja, perinnetanssiesityksiä ja performansseja.

17.00 Vapaata omakustanteista ohjelmaa. Yhteiskuljetus ajaa keskustan kautta takaisin hotellille.

Sunnuntai 6.10.

Tallinkin laiva lähtee D-satamasta klo 16.30. Laivassa on oltava viimeistään klo 16.10. Osoite: D-terminaali, Lootsi 13.

Laiva saapuu Helsinkiin klo 18.30.

HINTA

Osallistumismaksu on työssäkäyviltä jäseniltä 70 € ja työttömiltä, opiskelijoilta ja eläkeläisiltä 50 €.

Osallistumismaksu seuralaisilta on 150 €.

Osallistumismaksut tulee maksaa ennen matkaa 28.9. mennessä.

Sitovat ilmoittautumiset lomakkeella osoitteessa: https://goo.gl/forms/pdEsAheBn0rhrPZL2

TILANNE 18.9. jäljellä on viisi paikkaa.

Lisätietoa matkasta:

776JHL@gmail.com