Syyskokous 2.11.2018 - kokouksen lisäksi illallista ja ohjelmaa!

2.9.2018

Tervetuloa osaston syyskokoukseen ravintola Palemaan perjantaina 2.11. klo 18.00. Ravintola Palema sijaitsee Sörnäisten Tukkutorilla Teurastamon alueella os. Työpajankatu 2.

HUOM! KOKOUS EI SIIS OLE ALUN PERIN ILMOITETUSTI WHITE LADYSSÄ!

Sääntömääräisessä syyskokouksessa käsitellään yhdistyksen ensi vuoden toimintasuunnitelma ja talousarvio ja muut sääntömääräiset asiat. Syyskokous on jäsenkokous eli kaikki jäsenet ovat tervetulleita osallistumaan!

Ilmoittautuneille tarjotaan runsas illallinen juomineen. Toivomme ennakkoilmoittautumisia ruokatarjoilun mitoittamiseksi 26.10.2018 mennessä. Kerrothan ilmoittautumisen yhteydessä mahdollisista ruokarajoitteista tai saavutettavuuteen liittyvistä tarpeistasi.

Oheisohjelma tarkentuu myöhemmin. Ilmoittaudu mukaan lomakkeella osoitteessa: http://bit.ly/JHL776-syyskokous-2018.

Asialista syyskokouksessa 2.11.2018:

1. Kokouksen avaus
2. Päätösvaltaisuuden toteaminen
3. Esityslistan hyväksyminen
4. Valitaan kokouksen puheenjohtaja, sihteeri, pöytäkirjan tarkastajat ja ääntenlaskijat
5. valitaan tai vahvistetaan luottamusmiehet, pääluottamusmiehet sekä varaluottamusmiehet
6. Toiminnantarkastajien ja/tai tilintarkastajien valinta
7. Vuoden 2019 toimintasuunnitelman hyväksyminen