Osasto tukee eduskuntavaaleissa ehdolla olevia jäseniään

5.1.2019

Osasto tukee harkinnanvaraisesti eduskuntavaaleissa ehdolla olevia jäseniään. Tuki haetaan vapaamuotoisella hakemuksella ja sen myöntää osaston hallitus. Hakemus lähetetään yhdistyksen osoitteeseen 776jhl@gmail.com

Osasto tukee ehdokkaita 300 euron yleistuella, ja lisäksi maksetaan projektirahaa enintään puolet (50 %) sellaisten vaaleihin liittyvien tapahtumien, tilaisuuksien ja materiaalien kuluista, joissa nostetaan esille työntekijöiden asemaa.

Hakemuksia yleistuesta otetaan vastaan vain ennen vaaleja. Projektirahaa on mahdollista hakea vaaleihin asti niin kauan kuin budjetoitua rahaa on jäljellä.

Vaalitukea voivat hakea jäsenet, jotka ovat liittyneet osaston jäseneksi viimeistään syyskuussa 2018.

Lisätietoa:
776jhl@gmail.com