Jäsenille

Jäsenkokous

Yhdistyksen jäsenten yleinen kokous vähintään kaksi kertaa vuodessa (kevätkokous ja syyskokous). Sääntömääräisten asioiden lisäksi kokouksissa käsitellään ajankohtaisia asioita ja jäsenistöltä tulleita asioita. Kokouksissa voi tehdä ehdotuksia toiminnasta ja ehdottaa aloitteita liitolle.

Virkistystoiminta

Liiton monipuolisten jäsenetujen lisäksi yhdistys tarjoaa jäsenilleen edullisia retkiä kotimaassa ja naapurimaissa. Käymme yhdessä näyttelyissä, teatterissa ja muissa tapahtumissa kun pandemia sen sallii.

Liiton jäseneduista (esim. lomapaikoista) saat parhaiten tietoa kirjautumalla liiton jäsenpalvelusivuille.

Koulutus

Koulutuksesta vastaa pääasiassa JHL-opisto ja aluetoimistot. Yleensä koulutus on jäsenille ilmaista. Mikäli kustannuksia syntyy, korvaa oma yhdistyksesi ne. Muusta kouluttautumisesta on tietoa Avustukset-sivulla.

Avustukset

Yhdistys tukee jäseniä työkykyä ylläpitävässä toiminnassa, kouluttautumisessa ja avustaa myös työpaikkoja virkistystoiminnan ja koulutuksen järjestämisessä. Lisää tietoja avustuksista löytyy osaston talousohjesäännöstä: https://776.jhlyhdistys.fi/jasenille/saannot-ja-suunnitelmat/