Ammattiosasto 776 valvoo etujasi ja tarjoaa virkistystä, koulutusta ja mukavaa yhdessäoloa.

JHL 776 on sinua varten

JHL:n Pääkaupunkiseudun erityispalvelujen ammattiosasto 776 kokoaa yhteen pääkaupunkiseudun ja Uudenmaan eri alojen työntekijöitä.  Osasto kuuluu Julkisten ja hyvinvointialojen liittoon.

Työpaikkasi voi olla olla oppilaitos, päiväkoti, seurakunta, turva-alan yritys, hoiva- tai sosiaalialan palveluyksikkö, vankila tai satama. Myös monenlaisten järjestöjen, kirjastojen, museoiden ja arkistojen toimihenkilöitä kuuluu yhdistykseemme.

Osaston toiminnan ytimessä on jäsenten edunvalvonta ja tukeminen työsuhdeasioissa sekä jäsenten virkistys- ja opintotoiminta.  Jäsenenä voit vaikuttaa ja osallistua ay-toimintaan sekä saada tukea ja monipuolisia etuja. Sekä työsuhteiden hoitoon liittyvät että vapaa-ajan jäsenedut ovat kaikille JHL:n jäsenille yhteisiä. Katso ne täältä

Järjestäytyminen on edellytys vahvalle edunvalvonnalle. Osastomme hallituksen jäsenet tuntevat erityisalojen toimintaa ja tarjoavat neuvontaa ja voivat tulla suoraan työpaikoille vierailemaan. Tarvittaessa apua saa myös liitosta.

Tule siis mukaan parantamaan työntekijöiden etuja ja oikeuksia!

Yhdistyksen toiminnasta tiedotetaan näiden sivujen ja jäsenkirjeen lisäksi  Facebook-ryhmässä.

Muistutuksena jäseneduista:

JHL:n kurssit: Jäsenelle voidaan hakemuksesta maksaa kurssistipendi (50 euroa/kurssi).

Stipendit omaehtoiseen opiskeluun, työkyvyn ylläpitoon tai kotimaan lomamajoitukseen:
- yhdistys korvaa puolet kuluista, kuitenkin enintään 100 euroa/vuosi
- esim. 10 e kurssimaksu, 10 e teatterilippu, 80 e majoitusmaksu -> 50 e tuki (puolet korvataan)
- esim. 350 e majoitusmaksu -> 100 e tuki (puolet korvataan, tuki enintään 100 e/vuosi)
- harrastusväline- tai materiaalihankintoja ei tueta
- samalla hakemuksella voi hakea tukea useampaan menoon
- hakemukseen on liitettävä mukaan kuitit
- jäsenelle voidaan myöntää vain yksi stipendi vuodessa.

Katso muut jäsenedut liiton sivuilta https://www.jhl.fi/jasenyys/jasenedut/